ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ » Άρθρα » Διακόσμηση » Ανακαίνιση - Διακοσμηση. Η φιλοσοφία τους
Ανακαίνιση, διακόσμηση, ανακαίνιση και διακόσμηση
Κατασκευές από παλιά υλικά που τα μετατρέπεις; Χάρτινα φωτιστικά που τα φτιάχνεις μόνος σου; Διαμόρφωση εσωτερικού χώρου; Ταπετσαρία τοίχου σε ένα τοίχο; Συνθετική μοκέτα - γκαζόν στο τοίχο σου. Υφάσματα, φώτα, έπιπλα; Μερικά από αυτά η όλα μαζί, και πολλά ακόμα επιπλέον, θεωρούνται διακοσμήσεις; Η ποσοτική υπερβολή που χαρακτηρίζει την εποχή μας, μας δημιουργεί μπλέξιμο, πονοκέφαλο, και οικονομικό ξεζούμισμα. Να μην μας μείνει ούτε ευρώ στο πορτοφόλι, και να δανειστούμε και από την τράπεζα. Ψυχραιμία, και ας τα πάρουμε με την σειρά.
Η διακοσμηση σε έναν χώρο που δεν θα αλλάξουμε την διαρρύθμιση του, λοιπόν ειναι κάτι απλό. Μια αλλαγή κουρτίνας, ένα βάψιμο στο σπίτι η στο μαγαζί, ένα ωραίο τραπεζομάντιλο, ένα ριχτάρι στον καναπέ, μια αλλαγή στη θέση επίπλων, μια αλλαγή στους πίνακες ζωγραφικής, ένα καινούργιο φωτιστικό, μία καινούργια ραφιέρα κλπ. Δηλαδή κάτι απλό, ανανεώσιμο, προσιτό και εύκολο, που συχνά δεν χρειάζεται κάποιος ειδικός, αλλά μια καλή έρευνα αγοράς από τους ιδιοκτήτες.
Η ανακαινιση εμπεριέχει οικοδομικές εργασίες πιο «βαριές». Γκρεμίσματα τοίχων, ξανακτισίματα, αλλαγή ηλεκτρικών και υδραυλικών εγκαταστάσεων κλπ. Αν η ανακαίνιση γίνεται σε σπίτι το οποίο θα ενοικιαστεί, τότε δεν υπάρχει λόγος για διακοσμητική παρέμβαση. Αν στο κατάστημα που θα ανακαινιστεί, ο ιδιοκτήτης του ειναι ευχαριστημένος από την απόδοση του, τότε με μια αλλαγή βιτρίνας, και ένα βάψιμο κάνει μια σωστή και οικονομική ανακαίνιση (εξαιρούνται τα εστιατόρια, καφέ κλπ, που η ανακαίνιση και η ανανέωση ειναι θεμελιακό στοιχείο των πωλήσεων τους)
Τα πράγματα όμως αλλάζουν, αν η ανακαίνιση γίνεται, επειδή το σπίτι ειναι δικό μας, θα ζήσουμε σε αυτό, και βέβαια δεν μας ικανοποιεί. Τότε ειναι απαραίτητος ο διακοσμητής. Ο σκοπός του ειναι ένας και μοναδικός. Να δημιουργήσει ένα διαμέρισμα που να ειναι μια συνεχής και ανανεώσιμη οπτική εμπειρία.
Εδώ υπάρχουν δύο «σχολές». Η μία ειναι αυτή που ο διακοσμητής θα λειτουργήσει με βάση την πιο ακραία του έμπνευση, προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα χώρο με την σφραγίδα του. Θα τον εκφράζει απόλυτα, θα τον φωτογραφίσει, θα κατοχυρωθεί η πρωτοτυπία του, αλλά το δημιούργημα μπορεί να αποβεί μη χρηστικό, δύσκολο στην συντήρηση, στη λειτουργικότητα και την καθαριότητα του
Η δεύτερη, την οποία και υποστηρίζουμε, αποτελεί ένα πάντρεμα της παραπάνω τάσης, με την συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες. Θα μιλήσει μαζί τους, θα κατανοήσει τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, και θα ξεκινήσει να δουλεύει.
Το ίδιο συμβαίνει και σε μια επιχείρηση. Αν το κατάστημα μας έχει πτώση στις πωλήσεις, αν στο γραφείο μας, οι συνθήκες εργασίας αλλά και η αισθητική του χώρου δεν μας ικανοποιούν, τότε η ανακαίνιση χρειάζεται διακοσμητή, χωρίς να ξεχνάμε το βασικό. Ότι ο διακοσμητής κατανοεί. Και όταν μιλάμε για επαγγελματικούς χώρους, κατανοεί το χώρο εργασίας, τα εμπορεύματα, μελετάει τη προώθηση πωλήσεως προϊόντων, το αγοραστικό κοινό της περιοχής, τον περιβάλλοντα χώρο των υπολοίπων μαγαζιών, προσέχοντας τον κίνδυνο να ΜΗΝ δημιουργήσει κατάστημα που θα φοβίσει τους υπάρχοντες πελάτες, τον φωτισμό, κλιματισμό, βιτρίνα, έπιπλα, εξωτερική προβολή κλπ.
Να θυμάστε:
- Η διακόσμηση ειναι μία οπτική εμπειρία. Είτε πρόκειται για τους επισκέπτες του σπιτιού σας, είτε για τους πελάτες του καταστήματος σας. Φώς – χρώμα – ευκολία – ζεστασιά.
- Η διαμόρφωση του χώρου σας, ειναι η καθημερινή σας ηρεμία απέναντι στους στόχους σας. Στο σπίτι ειναι η ευκολία, η ηρεμία, η αρμονία, ενώ στον επαγγελματικό χώρο, ειναι η επιτυχία σας η οποία θα επέλθει με την αρχιτεκτονική διαμόρφωση – ευκολία κίνησης – χρηστικότητα χώρων.
Στόχος; Η προβολή σας, η προβολή και προώθηση των εμπορευμάτων, η επαγγελματική σας εδραίωση στον τομέα σας.
Η πρόθεση μας ειναι, μέσω μιας σειράς άρθρων, να συμβάλουμε στην ενημέρωση σας, πάνω στον τομέα διακοσμηση, ανακαινιση, εσωτερικη αρχιτεκτονικη, και πρασινες ταρατσες, κατανοώντας και την φιλοσοφία της εταιρείας μας.